Bye bye Carribean

18 april 2019 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Na bijna 3 weken vol trainingen en repetities is het eindelijk tijd voor een beetje rust. Zoals beloofd waren de eerste weken zwaar en hectisch. Ik heb dan ook meer dan eens wat tranen gelaten omdat het allemaal even te veel was. En met het grote tijdsverschil is het niet zo makkelijk contact te maken met thuis. Gelukkig heb ik een warme, liefdevolle groep mensen om me heen die er voor me zijn. We zaten immers allemaal in hetzelfde schuitje (letterlijk).

Onder anderen door die fijne energie onderling, hebben we 12 (ja 12!!) mooie premières neergezet. Het was heerlijk om dat waar we al weken hard aan gewerkt hebben, eindelijk met het publiek te mogen delen.

Na al deze premières is het repetitieteam uit Berlijn vertrokken, waardoor het nu echt aan ons is. De enige repetities die we nu nog gaan hebben, zijn de doorlopen vlak voor de show om de voorstelling van die avond weer even te herhalen. En aangezien ik nu geslaagd ben voor mijn Safety Test, zullen er ook vrijwel geen trainingen meer zijn. Dat betekent dat ik vanaf nu regelmatig van de boot af kan om de wereld te zien. Vandaar dat we door andere afdelingen ook wel de Holiday Department worden genoemd, haha.

Met al die nieuwe vrije tijd is het wel een beetje jammer dat we nu alweer het Caribisch gebied verlaten en de komende 6 dagen op zee zitten om terug naar Europa te varen...