Naam:
aniekmommers.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Met al van kleins af aan een grote passie voor zingen, dansen en acteren, ben ik vorig jaar afgestudeerd aan de opleiding Musicaltheater aan de Fontys Hogeschool voor de Kunsten te Tilburg. TIjdens mijn laatste jaar was ik al in verschillende Nederlandse theaters te zien in de thrillermusical 'Shock'. Na mijn afstuderen heb ik een aantal maanden gewerkt als choreografe bij Oberon Theaterproducties in Alkmaar. En nu, mag ik gaan beginnen als zangeres bij TUI Cruises!

Over mijn reis

Als zangeres bij TUI Cruises, zal ik dus deel uit maken van de verschillende shows op een cruiseschip, de MeinSchiff 5. Hiermee zal ik (na 2 maanden repeteren in Berlijn) de halve wereld over varen. Van de Dominicaanse Republiek naar o.a. Spanje, Noorwegen, Ijsland, Italië, Egypte, om uiteindelijk te eindigen in Dubai.

Bezochte landen

Ik heb 32 landen (13%) bezocht:

Aruba, Barbados, België, Curaçao, Cyprus, Dominica, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Guadeloupe, Ierland, IJsland, Israël, Italië, Jordanië, Malta, Martinique, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oman, Portugal, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent en de Grenadines, Sint Maarten, Spanje, Spitsbergen en Jan Mayen, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten.